به استحضار می‌رساند؛ با هماهنگی به عمل آمده با گروه صنعتی انتخاب به عنوان قطب تولیدی لوازم خانگی کشور، رویداد جایزه اسنوا برگزار می‌گردد. رویداد جایزه اسنوا که توسط مرکز تکنولوژی و کارخانه نوآوری اسنواتک با رویکرد حل مسئله در صنعت لوازم خانگی اجرا می‌گردد، بستری را برای حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد، رساله‌های دکتری و پروژه‌های لیسانس در حوزه‌های فنی و مهندسی و علوم پایه فراهم نموده است. در همین راستا سومین فراخوان جایزه اسنوا از ۲۰ مهرماه ماه آغاز گردیده و تا ۳۰ آبان ماه به استحضار می‌رسد. در این رویداد، محورهای تحقیقاتی مورد نظر در مجموعه در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود تا با پیشنهادهای خلاقانه و علمی خود در قالب پایان‌نامه به آنها پاسخ داده و از حمایت‌های مالی و معنوی جایزه اسنوا تا سقف ۲ (دو) میلیارد ریال برخوردار گردند.

دانشجویان و اساتید راهنما برای مشاهده محورهای تحقیقاتی فوق الذکر، می‌بایست به وبگاه اختصاصی رویداد به آدرس زیر مراجعه نموده و نسبت به بارگذاری پروپوزال اولیه در سایت اقدام نمایند.

آدرس سایت: https://snowatec.com/snowaaward

لازم به ذکر است آقای مهندس معلم به عنوان رابط این طرح جهت هماهنگی‌های مرتبط با اطلاعات تماس زیر معرفی می‌گردند. همچنین به پیوست پوستر اطلاع رسانی رویداد نیز تقدیم می‌گردد.

شماره تماس آقای مهندس معلم: ۰۹۱۳۲۶۵۰۱۸۷